کربلا رفتن خود را به رُخ ما نکشید...
ما درست است نرفتیم، ولی دل داریم
#سیدعلی_موسوی
#اربعین
پ ن: به هوای حرم کرب و بلا محتاجم...
ما را در سایت مرگ پدرم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 7:28